3 ok, amiért milliókba kerülhet a nem profi takarítási szolgáltatás igénybevétele

0 hozzászólás

Tudjuk, hogy a legjobb cégek által kínált takarítási szolgáltatások első ránézésre luxusnak tűnhetnek, különösen, ha Ön ismer valakit, aki a költségek töredékéért egyedül vagy többedmagával kitakarítja az irodát vagy megtisztítja a gyártósort. Az így elért pénzügyi megtakarítás azonban sokkal többe is kerülhet Önnek. El is áruljuk, hogy miért.>>>

Az egyéni takarítás nem profi ipari és irodatakarítás

Ön biztos lehet benne, hogy nem profi takarítási szolgáltatást vesz igénybe, ha  a helyszínre érkező takarítók azt várják, hogy Ön biztosítsa a felszerelést és a takarítószereket. Ez esetben ugyanis nem egy komplett és felkészült takarító vállalkozással, hanem gyakorlatilag takarítást végző alkalmazottakkal néz szembe. 

Ez azt jelenti, hogy Ön felelős lehet az alkalmazottak társadalombiztosítási és adókötelezettségeinek rendezéséért, amennyiben ők nem számlás egyéni vállalkozók. Ez történhet alkalmi jellegű, ún. egyszerűsített megbízási szerződéssel és hosszabb távú, határozott vagy határozatlan idejű munkaszerződéssel is. 

Bonyolultan hangzik? Az is. Ráadásul, ha elmulasztja az ezzel kapcsolatos bejelentési és fizetési kötelezettségeket, még drága is lehet. 

Ez azonban csak egy ok arra, hogy az adó-, bér- és biztosítási ügyeket a valódi a profi takarító vállalkozásokra bízza.

Lehet, hogy az egyéni takarítónak jó az ajánlólevele, de azt nehéz ellenőrizni

Az egyéni takarítók többségnek szakmai és egyéb hátterét az ügyfelek nem ellenőrzik le. 

Gondoljon csak bele, hogy mennyi kellemetlenséget szülhet egy teljes körű leinformálás!

Megkéri a jelölteket, hogy töltsenek ki egy jelentkezési lapot. Eddig rendben van. De arról is szívesen ad tájékoztatást, hogy háttérellenőrzést fog végezni?

Ha Ön nem érzi jól magát attól, hogy kemény kérdéseket tegyen fel valakinek, akinek kulcsa és teljes hozzáférése lesz az értékes gépekkel és eszközökkel felszerelt munkahelyéhez, az annak a jele, hogy át kell gondolnia a lehetőségeit.

A professzionális vállalatok alkalmazottai kiterjedt ellenőrzéseken mennek keresztül, kikerülve a találgatásokat, illetve a kockázatokat és ez a nyugalom megfizethetetlen.

Garancia és biztosítás

A professzionális irodai és ipari takarítási szolgáltatások mögött minden eshetőségre felkészült és az elvégzett munkára garanciát vállaló takarító vállalkozások állnak, amelyek:

  • rendelkeznek a szükséges engedélyekkel a munka elvégzésére,
  • garanciát vállalnak arra, hogy az ügyfelek megkapják, amiért fizettek,
  • teljes körű felelősségbiztosítással arra az esetre, ha bármi nem várt esemény (pl. vagyoni kár vagy baleset) történne.

Igen, ez azt jelenti, hogy a professzionális irodai és ipari takarítási szolgáltatás feláras. A plusz költséggel Ön azt a biztonságot és nyugalmat fizeti meg, amit csak egy jól szervezett céges takarítói háttér nyújthat Önnek.

Ha egy ilyen céget bíz meg munkahelye takarításával, de mégsem elégedett, van hová fordulnia. Ha egyéni takarítót vesz igénybe, ez a lehetőség nem biztosított az Ön számára.

Amennyiben a Tarcsai-Service-t választja, csak annyit kell tennie, hogy ütemezze be a kívánt takarítás időpontját és típusát, mi pedig elvégezzük azt a megfelelő időben és minőségben.

Csökkentse felelősséget, csökkentse kockázatot és dőljön hátra nyugodtan egy tapasztalt takarítócég megbízásával, ahelyett, hogy egyéni takarítókat vadászna a neten.

A Tarcsai-Service Kft. gondoskodunk arról, hogy az Ön munkahelye is makulátlanul tiszta legyen. Itt kérhet ajánlatot.

Hasonló bejegyzések

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás számos felületről képes eltüntetni olyan szennyeződéseket, amelyeket más módon lehetetlen lenne. De mielőtt önállóan nekilát a munkahelyén a nagynyomású vizes takarításnak érdemes néhány részletet tisztázni.>>> Mi az a...

A takarítókkal szembeni tévhitek

A takarítókkal szembeni tévhitek

Minden munkával szemben kialakultak már bizonyos sztereotípiái és tévhitek, például az, hogy egy autószerelő csak férfi, a takarítók pedig csak nők lehetnek. Pedig ez ma már egyáltalán nincs így. Most porba hullanak az utolsó előítélet morzsák is. 🙂 Íme az igazság a...

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Egy alkalmazott átlagosan 7-8 órát tölt az irodában, ami 1 év alatt több mint 1700 órát jelent. Ez pedig azt jelenti, hogy ennek a területnek tisztának és rendezettnek kell lennie. Ellenkező esetben az érintett munkatárs kevésbé lesz hatékony a munkájában, ráadásul,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük