Iroda takarítás a gyakorlatban: Önnek miben segíthetünk?

0 hozzászólás

Az irodák és irodaházak takarítása, más takarítási szolgáltatásokkal összevetve, speciálisan erre a területre jellemző feladatokkal jár. A megrendelőknek pedig személyre szabott igényeik vannak, hiszen mindenkinek mást jelent professzionális és minőségi irodatakarítás szolgáltatás. Egy erre a területre szakosodott takarító vállalkozásnak azonban mindent kihívásra optimális megoldásokkal kell rendelkeznie.

Irodaház takarítás a gyakorlatban: hetente vagy naponta?

Az iroda és irodaház takarítás gyakoriságának minden esetben a megrendelő igényeihez kell igazodnia. A mi feladatunk az, hogy felmérjük az igényeket és ehhez mérten tervezzük meg a takarítás gyakoriságát, amit egy előre meghatározott forgatókönyv szerint hetente egyszer vagy többször, illetve akár naponta.

Ahhoz hogy optimális megoldást nyújtsunk, ismernünk kell, hogy az adott irodaház forgalmát és elhelyezkedését, valamint a lehetséges szennyeződések mértékét. 

Munkaidőben vagy éjszaka hatékonyabb? 

Ez szintén attól függ, hogy milyen igényekkel keresnek meg minket. Ha a vezetőség úgy ítéli meg, hogy a munkaidő alatt történő takarítás zavarná az irodaházban dolgozók munkáját, az alapos és átfogó takarítására az éjszaka a legalkalmasabb időpont. Ha azonban a folyamatos tisztaság biztosítása a cél, a folyamat napközben is elvégezhető. 

Gyakori kérés, hogy a napi szintű feladatok és az irodák fennakadásmentes működése érdekében napközben is legyünk jelen, a nagyobb volumenű (pl. porszívózással járó) feladatokat pedig munkaidő után, éjszaka vagy még munkaidő előtt végezzük el. 

Ahhoz, hogy ezeknek az igényeknek maradéktalanul meg tudjunk felelni, megfelelő kapacitással és nagyfokú rugalmassággal kell rendelkeznünk, amire eddig még nem volt panasz.

Mit foglal magába az általános iroda- és épülettakarítás szolgáltatásunk?

Az iroda- és épülettakarítás során maradéktalanul felszámoljuk az általános szennyeződéseket: a koszt, port, a fertőtlenítő takarítással pedig a baktériumok, gombák és vírusok közel 100%-ától is megszabadítjuk meg a munkakörnyezetet.

Feladataink:

  • különböző felületek, asztalok, munkaállomások, berendezési tárgyak portörlése és igény szerinti fertőtlenítő lemosása
  • szőnyegek porszívózása és a mosható padlófelületek felmosása
  • közösségi és fogadóterek, mosdók fertőtlenítő takarítása

Szeretne biztosra menni a takarítást illetően? Bízza profikra, bízza a Tarcsai-Service Kft-re!

Ajánlatot kérek>>>

Hasonló bejegyzések

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás számos felületről képes eltüntetni olyan szennyeződéseket, amelyeket más módon lehetetlen lenne. De mielőtt önállóan nekilát a munkahelyén a nagynyomású vizes takarításnak érdemes néhány részletet tisztázni.>>> Mi az a...

A takarítókkal szembeni tévhitek

A takarítókkal szembeni tévhitek

Minden munkával szemben kialakultak már bizonyos sztereotípiái és tévhitek, például az, hogy egy autószerelő csak férfi, a takarítók pedig csak nők lehetnek. Pedig ez ma már egyáltalán nincs így. Most porba hullanak az utolsó előítélet morzsák is. 🙂 Íme az igazság a...

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Egy alkalmazott átlagosan 7-8 órát tölt az irodában, ami 1 év alatt több mint 1700 órát jelent. Ez pedig azt jelenti, hogy ennek a területnek tisztának és rendezettnek kell lennie. Ellenkező esetben az érintett munkatárs kevésbé lesz hatékony a munkájában, ráadásul,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük