Irodaház takarítás hatékonyan

0 hozzászólás

Az ipari és irodaház takarítás, az épületen belül és kívül is tartogat néhány meglepő feladatot. Vannak köztük olyanok, amelyeket egy hagyományos takarításra szakosodott csapat is hatékonyan el tud végezni, de bőven akadnak köztük olyanok is, amelyekhez profi háttér kell. Ha már első nekifutásra, plusz erőfeszítések nélkül szeretné a megfelelő helyre delegálni az irodaház takarítás feladatait, ez a cikk Önnek szól!>>>

Milyen kihívásokat tartogat az ipari vagy irodaház takarítás?

Az irodaház takarítás, komplex, napi, illetve heti vagy alkalmankénti (nagytakarítás) feladatokból álló szolgáltatás. Ezek a következők lehetnek:

  • az irodaházban található irodák, közösségi helyiségek, mosdók portól és egyéb szennyeződésektől való alapos és precíz megtisztítása, fertőtlenítése 
  • a teljes belső és külső homlokzat csepp- és foltmentes tisztítása, ioncserélt vízzel
  • légtechnika fertőtlenítő takarítás

Az ipari takarítás naponta, hetente, havonta végzendő feladatai lehetnek:

  • az üzemcsarnok, gyár és egyéb ipari területek – nagy belmagasságú, hatalmas alapterületű létesítmények, a megszokottól eltérő szennyeződések, illetve értékes gépparkok, gépek és alkatrészek szakszerű tisztítása szárazjéggel
  • a teljes belső és külső homlokzat csepp- és foltmentes tisztítása, ioncserélt vízzel
  • légtechnika fertőtlenítő takarítás
  • padozat tisztítás
  • technikai takarítás

Amikor a gyorsaság nem megy a hatékonyság rovására

Cégünk az irodaház takarítás és az ipari takarítás terén is tud újat mutatni. Korszerű technológiákat alkalmazunk: pl. ozmózis vizes vagy szárazjeges takarítás, amelyekkel a céges takarítás legnagyobb kihívásira is optimális megoldást nyújthatunk az Ön munkahelyén is. 

Ezek a technológiák ugyanis lehetővé teszik, hogy rövidebb idő alatt érjünk el a kívánt eredményeket. Mert ugye, Önnek is az a célja, hogy:

  • ne kelljen leállítani az irodai munkát azért, mert közben az egész irodaház megtisztul?
  • ne kelljen többszöri nekifutásra végezni ugyanazzal a feladattal?
  • ne kelljen beérni félmegoldásokkal, és kompromisszumot kötni a gyorsaság vagy hatékonyság, illetve az elérhető szolgáltatások kontra produktív takarítási szolgáltatások terén? 

Ezeket, az olykor megugorhatatlannak tűnő kihívásokat akkor lehet sikeresen venni, ha az Ön által kiválasztott takarító cég, felkészülten, minimum több éves szakmai tapasztalattal rendelkező kollégákkal és a jelenleg elérhető legkorszerűbb takarítószerekkel és gépparkkal vonul ki a helyszínre. 

A Tarcsai-Service Kft. munkatársai a hagyományos és újonnan kifejlesztett módszereket alkalmazva és a legújabb tisztítószerekkel kombinálva dolgoznak.

Garanciális ipari és irodaház takarítás szolgáltatásunkat, elsősorban Kistarcsa, Nagytarcsa és ezek vonzáskörzetében, illetve egyéni megegyezés szerint, az ország más területein tevékenykedő vállalatok és vállalkozások számára biztosítjuk. Így lett évekkel ezelőtt pl. a győri Audi gyár is az egyik ügyfelünk.  Ha Önnek is kifogástalan minőségű ipari vagy irodaház takarítás szolgáltatásra van szüksége, ráadásul nincs elvesztegetnivaló ideje és az ablakon kidobandó pénze, itt kérjen ajánlatot tőlünk!>>>

Hasonló bejegyzések

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás számos felületről képes eltüntetni olyan szennyeződéseket, amelyeket más módon lehetetlen lenne. De mielőtt önállóan nekilát a munkahelyén a nagynyomású vizes takarításnak érdemes néhány részletet tisztázni.>>> Mi az a...

A takarítókkal szembeni tévhitek

A takarítókkal szembeni tévhitek

Minden munkával szemben kialakultak már bizonyos sztereotípiái és tévhitek, például az, hogy egy autószerelő csak férfi, a takarítók pedig csak nők lehetnek. Pedig ez ma már egyáltalán nincs így. Most porba hullanak az utolsó előítélet morzsák is. 🙂 Íme az igazság a...

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Egy alkalmazott átlagosan 7-8 órát tölt az irodában, ami 1 év alatt több mint 1700 órát jelent. Ez pedig azt jelenti, hogy ennek a területnek tisztának és rendezettnek kell lennie. Ellenkező esetben az érintett munkatárs kevésbé lesz hatékony a munkájában, ráadásul,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük