Irodai nagytakarítás: mi is ez pontosan?

0 hozzászólás

A munkahelyek bizonyos időközönként átfogóbb tisztítást, illetve takarítást igényelnek azért, hogy a munkakörnyezet optimálisan egészséges és friss maradhasson. Ezt hívják a professzionális takarítók irodai nagytakarításnak. De mi is pontosan az irodai nagytakarítás, milyen gyakran van rá szükség és milyen jelek utalnak rá, hogy elkerülhetetlen? Tudja meg itt.>>>

Mit jelent az irodai nagytakarítás?

A rendszeres napi szintű takarításhoz képest az irodai nagytakarítás egy átfogóbb és lényegesen időigényesebb feladat. A szolgáltatás általában rendkívül alapos és precíz tisztítási feladatokat tartalmaz, amelyek ritkán szerepelnek a napi szintű munkafolyamatokban.

Ilyen például:

  • a lámpatestek és kapcsolók, illetve az ajtókilincsek megtisztítása
  • alapos szőnyeg porszívózás, hatékony hepa szűrős vákuum sportszívó használatával
  • a különböző ablakpárkányok, függönyök tisztítása, porszívózása
  • a hűtőszekrény és más készülékek belsejében történő alapos tisztítás, illetve a készülékek mögötti takarítás
  • a szellőzőnyílások tisztítása,
  • a teakonyha teljes felületének fertőtlenítése hatékony tisztítószerekkel,
  • asztalok, monitorok, billentyűzetek fertőtlenítése
  • ablakpucolás

Úgy gondolja, itt az ideje a nagytakarításnak?

Ha az Ön egy vállalkozás tulajdonosa, akkor valószínűleg már tudja, hogy mennyire fontos a biztonságos és egészséges irodai környezet fenntartása, és azt is, hogy milyen előnyökkel jár a munkaterület tisztántartása. De honnan állapíthatja meg, hogy vajon elég tiszta-e a munkahelye?

A mindennapos takarítási szolgáltatások egy kielégítő tisztaságot tartanak fent az irodában, azonban nem terjednek ki bizonyos területekre, amelyek elérhetetlenek vagy nehezebben tisztíthatók. Ilyen pl. az íróasztal alatti vagy a hűtőszekrény mögötti területek.

Ha ezeket elhanyagolják, a por és szennyeződés könnyen felhalmozódhat. Tehát, amennyiben Ön azt tapasztalja, hogy több por van az irodában, mint általában, akkor valószínűleg itt az ideje annak, hogy egy professzionális takarító vállalkozás alapos irodai nagytakarítást végezzen.

Milyen gyakran van szükség nagytakarításra az irodában?

Általánosságban elmondható, hogy 6-12 havonta ajánlott egy irodai nagytakarítást végezni, ha biztosítani szeretné munkahelyén a makulátlan tisztaságot. Természetesen a gyakoriság függ az alkalmazottak számától, a vállalkozás típusától, illetve attól, hogy vannak-e olyan speciális események, amelyek igénylik a nagytakarítást. Ilyen pl. az üzleti partnerek látogatása is.

Az ökölszabály szerint, akkor érdemes ajánlatot kérni irodai nagytakarítás szolgáltatásra, amikor észreveszi, hogy a rendszeres, napi szintű, fenntartó takarítás már nem ér célt, illetve ha valamilyen fontos eseményre készül a munkahelyén.

A tiszta és friss munkaterület elengedhetetlen, ha Ön azt szeretné, hogy munkatársai kihozzák magukból a bennük rejlő lehetőségeket, és segítsenek elérni az Ön üzleti céljait.

Természetesen megpróbálhat házon belül is takarítókat betanítani a feladatok elvégzésére, de csak jelentős erőfeszítés és időráfordítás után lehet eredményes. Ha azonban Ön, olyan, irodai nagytakarításban is tapasztalt, professzionális takarító vállalkozásra bízza ezt a feladatot, mint amilyen a Tarcsai-Service Kft., akkor egy teher lekerül a válláról és minden idejét a munkájára és céljai megvalósítására fordíthatja.

Ha szeretne ajánlatot kérni, itt teheti meg:

AJÁNLATOT KÉREK>>

Hasonló bejegyzések

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás számos felületről képes eltüntetni olyan szennyeződéseket, amelyeket más módon lehetetlen lenne. De mielőtt önállóan nekilát a munkahelyén a nagynyomású vizes takarításnak érdemes néhány részletet tisztázni.>>> Mi az a...

A takarítókkal szembeni tévhitek

A takarítókkal szembeni tévhitek

Minden munkával szemben kialakultak már bizonyos sztereotípiái és tévhitek, például az, hogy egy autószerelő csak férfi, a takarítók pedig csak nők lehetnek. Pedig ez ma már egyáltalán nincs így. Most porba hullanak az utolsó előítélet morzsák is. 🙂 Íme az igazság a...

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Egy alkalmazott átlagosan 7-8 órát tölt az irodában, ami 1 év alatt több mint 1700 órát jelent. Ez pedig azt jelenti, hogy ennek a területnek tisztának és rendezettnek kell lennie. Ellenkező esetben az érintett munkatárs kevésbé lesz hatékony a munkájában, ráadásul,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük