6 lépés a sikeres iskolai takarításért

0 hozzászólás

Elmúlt szeptember elseje, elkezdődött az új tanév. Az iskolák és az óvodák újra megtelnek, így tehát a takarításra is egyre nagyobb hangsúly helyeződik ezekben a közintézményekben.

A baktériumok és vírusok százai vagy akár ezrei is gyülekezhetnek egy koncentrált helyen, ezért nagyobb kockázata annak, hogy a gyerekeket valamilyen kórokozó megfertőzi és betegséget okoz (pl. influenza, kötőhártya gyulladás, gyomor és bélhurut, Covid-19). 

Szerencsére, rendszeres és alapos takarítással a tanulók és a tanárok megbetegedésének kockázata is mérsékelhető.

Íme 6 egyszerű lépés az iskolai higiénia és tisztaság fenntartásához.>>>

  1. Gondosan tervezzék meg a takarítási feladatokat

Egy iskolának több típusú funkcionális területe van, más-más takarítási követelményekkel. Ezeket érdemes feljegyezni, és mindegyikhez takarítási tervet készíteni. A gyakrabban használt tárgyakat és felületeket naponta többször is érdemes takarítani, ritkábban használt területeket pedig akár hetente is elég lehet.

  1. Bízzon meg profi takarítókat

Miután elkészült a takarítási terv, keressen meg egy profi takarító vállalkozást, akik minden bizonnyal gyorsan és hatékonyan fognak dolgozni.

Számos olyan feladat merülhet fel ugyanis egy iskolában vagy óvodában, amivel egy hagyományos takarítónő is meg tud birkózni, de az alaposabb takarításhoz és a legjobb megoldáshoz jobb, ha képzett takarítókból álló, szakértő cégre bízza a feladatot.

  1. Tegye közzé a takarítási tervet

A takarítási terv gyakorlatilag nem ér semmit, hogy ha a takarítószemélyzet vagy az adott területet használó emberek nem értesülnek róla. Ellenkező esetben viszont a takarítás könnyebben és hatékonyabban végezhető.

  1. Csak olyan tisztítószereket használatát engedélyezze, amelyekben megbízik

A különböző tisztítószerek között csábító döntés lehet az olcsóbbat választani, különösen egy nagy iskola vagy óvoda esetében, de nem ideális. Nemcsak a tisztaság forog kockán. Az alacsony minőségű termékekkel ugyanis mindenki egészségét kockáztathatják.

Érdemes szem előtt tartani a tisztítási hatékonyságot és azt, hogy a tisztítószer óek többsége durva anyagokat és allergéneket tartalmazhat.

Az erős illat- és adalékanyagok szemviszketést, bőrkiütést vagy akár légzési nehézséget is okozhatnak. Van más alternatíva is, különösen ha profi takarítókat bíz meg a takarítási feladatokkal.

  1. Biztonságos munkakörülmények biztosítása

A takarítás egy rutinfeladatnak tűnhet, de a magasabb ablakok és falak súrolása esetén gondoskodni kell a biztonságról. Tehát egy papíron egyszerűnek tűnő takarítási munka esetében is óvintézkedéseket kell tenni. Többek között ezért is érdemes profikra bízni ezt a feladatot.

  1. Végezzen rendszeres értékelést

Végül, de nem utolsó sorban, mindig értékelje a tisztítási hatékonyságot. Menjen körbe, nézzen szét, nézze meg, hogy mi biztos, mindenhol megtörtént-e a megfelelő szintű takarítás.Amennyiben a fenti feladatokhoz profi segítségre van szüksége, itt kérhet ajánlatot.>>>

Hasonló bejegyzések

A hatékony ipari takarítás 2 legjobb módszere

A hatékony ipari takarítás 2 legjobb módszere

A hatékony ipari takarítás a tisztaság alapja a különböző cégek számára. Két módszert is ismerünk, amivel ez szinte minden körülmények között biztosítható. Az egyik a magas nyomású vizes takarítás, a másik pedig a szárazjeges takarítás.>>> Magasnyomású vizes...

Takarítóipari trendek: Mi jöhet még?

Takarítóipari trendek: Mi jöhet még?

Egyetlen iparág sem marad egy helyben. A technológiák és az emberek is folyamatosan változnak és így az igények is. A különböző takarító vállalkozások pedig alkalmazkodnak és olyan szolgáltatásokat kínálnak, amelyekkel elégedetté tehetik a megrendelőket. Szerencsére...

Milyen gyakran van szükség profi munkahelyi takarításra?

Milyen gyakran van szükség profi munkahelyi takarításra?

A tiszta munkahely egyben egészséges és produktív munkahely is. Ennek megfelelően érdemes ütemezni a takarítási feladatokat, egy arra érdemes profi takarító vállalkozással, hogy mindig magas szintű tisztaságot tudjon fenntartani a munkahelyén. Na de milyen gyakran?...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük