Hogyan faragható le az irodai szőnyegtisztítás ára?

0 hozzászólás

Az alapos irodai szőnyegtisztítás nem csak a szennyeződések eltüntetése miatt fontos, hanem azért is, mert az irodai szőnyegek szakszerű tisztítás nélkül, könnyen a kórokozók melegágyává válhatnak. Ha tehát Ön vállalkozás tulajdonos, akkor nem csak a látható, hanem a szem számára láthatatlan szennyeződések felszámolásáról is érdemes gondoskodnia.

A mai és a következő cikkben adunk néhány néhány hasznos tipp az irodai szőnyegtisztítás költségeinek lefaragásához, amivel ráadásul az ügyfelei és alkalmazottai a kényelmes és tiszta munkakörnyezet adta nyugalom mellett, biztonságban is érezhetik magukat.

Könnyebb lesz az irodai szőnyegtisztítás, ha célzottan és bölcsen választ szőnyeget

Amikor szőnyegeket választ a munkahelyére vagy irodájába, érdemes az irodai szőnyegtisztítás költségeit is szem előtt tartania. Most elárulunk néhány apró szakmai titkot, melyeket ha megfogad, szőnyegei sokáig tiszták maradhatnak, illetve minimális erőfeszítéssel tisztíthatók meg.

Mielőtt szőnyeget választana az irodába, vegye figyelembe a szőnyegek színét. A fehér vagy világosabb színek ugyanis kiemelik a szennyeződéseket és a foltokat.
Tehát hiába tűnik ragyogó ötletnek és hatna professzionálisnak egy fehér vagy világos bézs színű irodai szőnyeg, nagy valószínűséggel több karbantartást és rendszeres professzionális tisztítást igényel majd.

Ha mégis világos szőnyegeket választ, akkor úgy óvhatja meg őket a leginkább, ha csak azokon a területeken helyezi el őket, ahol a napi forgalom alacsony.

A nagy forgalmú területek, például a konyhák és a bejáratok/kijáratok sötétebb árnyalatú szőnyeget igényelhetnek, vagy talán egyáltalán nem igényelnek irodai szőnyeget.

A döntés természetesen az Öné, azonban arra mindenképpen ügyeljen, hogy hová helyezi a szőnyeget és milyen színt választ, mivel ezek a tényezők erősen meghatározzák, hogy a karbantartás milyen költséges és gyakori lesz.

Piszkos cipővel belépni tilos!

Azt mindenki tudja, hogy a sár, az eső és a hó könnyen piszkossá teheti a frissen tisztított szőnyegeket. Tehát, hiába tesz meg Ön mindent a megfelelő irodai szőnyegtisztítás és karbantartás érdekében, mert ha valaki piszkos, sáros cipővel halad át rajtuk, azzal minden erőfeszítés hiábavalóvá válik. 

Ennek elkerülése érdekében érdemes minden bejáratnál nagy méretű lábtörlőket elhelyezni, hogy az emberek alaposan letörölhessék a cipőjük talpát, mielőtt belépnek a tiszta, szőnyeggel borított területre.

Ha még többet szeretne tenni annak érdekében, hogy szőnyegei tiszták maradjanak az előttünk álló őszi és téli évszakokban, tegyen ki táblát minden bejárat közelében, hogy emlékeztesse a látogatókat és a munkatársakat is, hogy töröljék le a cipőjük talpát, mielőtt belépnek az irodába.

Vállalkozástól és a létesítmény típusától függően, az utcai lábbeli akár papucsra vagy váltócipőre is cserélhető, ami nagyban megkönnyíti a szőnyegek tisztítását és karbantartását.

Vegyen igénybe profi segítséget

A tapasztalat azt mutatja, hogy az irodáknak, irodaházaknak, a mindennapos általános takarítás mellett, legalább negyedévente egyszer, professzionális takarítási szolgáltatásokra is szükségük van ahhoz, hogy a tisztaság ne csak látszat legyen, hanem valódi.

A professzionális tisztítószerekkel és gépekkel maradéktalanul eltávolíthatók a makacs szennyeződések és baktériumok (beleértve a láthatatlan dolgokat is) a szőnyegekről és a padlóról

Egy jó döntéssel megkönnyítheti az irodai szőnyegek karbantartását, és biztosíthatja az egészséges munkakörnyezetet és azt is, hogy a munkahelye minden évszakban a legjobb arcát mutassa a munkatársak és az ügyfelek felé.

A Tarcsai-Service Kft. már több, mint 10 éve kínál professzionális takarítás szolgáltatást a vállalkozások számára, elsősorban Kistarcsa, Nagytarcsa és vonzáskörzetükben, illetve igény esetén más településeken is.

AJÁNLATOT KÉREK>>

Hasonló bejegyzések

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás számos felületről képes eltüntetni olyan szennyeződéseket, amelyeket más módon lehetetlen lenne. De mielőtt önállóan nekilát a munkahelyén a nagynyomású vizes takarításnak érdemes néhány részletet tisztázni.>>> Mi az a...

A takarítókkal szembeni tévhitek

A takarítókkal szembeni tévhitek

Minden munkával szemben kialakultak már bizonyos sztereotípiái és tévhitek, például az, hogy egy autószerelő csak férfi, a takarítók pedig csak nők lehetnek. Pedig ez ma már egyáltalán nincs így. Most porba hullanak az utolsó előítélet morzsák is. 🙂 Íme az igazság a...

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Egy alkalmazott átlagosan 7-8 órát tölt az irodában, ami 1 év alatt több mint 1700 órát jelent. Ez pedig azt jelenti, hogy ennek a területnek tisztának és rendezettnek kell lennie. Ellenkező esetben az érintett munkatárs kevésbé lesz hatékony a munkájában, ráadásul,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük