Újabb tippek a költséghatékony irodai takarítás érdekében

0 hozzászólás

Az előző cikkben az irodai takarítás egyik sarkalatos pontjához, az irodai szőnyegtisztításhoz adtunk néhány költségcsökkentő tippet. Azonban van még néhány apró trükk a tarsolyunkban, amivel sokat tehet a tiszta és higiénikus munkahely megteremtéséért.>>>

Az irodai takarítás lelke: a légtechnika tisztítás

Az irodai takarítás egyik legfontosabb feladata a légtechnika tisztítás. Hogy miért? Mert a légtechnikai berendezések segítenek eltávolítani a port, az allergéneket és a különböző egészségre káros részecskéket a levegőből, amelyek normál esetben az irodai szőnyegeken kötnének ki és bepiszkolnák azt. Ezt azonban csak akkor tudják maradéktalanul megtenni, ha hatékonyan működnek. A hatékonyságuk pedig a rendszeres tisztítástól is függ.

A rendszeres légtechnika takarítás és a légszűrők cseréje segít csökkenteni a szennyeződések és baktériumok mennyiségét a levegőben és a szőnyegek felületén is.

Ne felejtse el meghatározott időközönként cseréltetni a légszűrőt, illetve kitisztíttatni a légtechnikai berendezést és csőhálózatot hogy tisztább legyen a levegő és kevesebb allergén legyen a munkahelyén! 

Porszívózás és folttisztítás

Az irodai takarítás elengedhetetlen lépése az alapos és rendszeres porszívózás

A porszívózással a por és az allergének egy része eltüntethető a szőnyegekből és a padlóról is. Ez azért rendkívül fontos, mert számtalan apró morzsa, korpa és izzadságcsepp hullhat nap mint nap a padlóra, valamint a szőnyegre, padlószőnyegre is. Utóbbiakon pedig képesek megtelepedni a különböző kórokozók és atkák. Mindez persze elkerülhető a porszívózás segítségével.

Minimum heti rendszerességgel érdemes porszívózni, de a nagy forgalmú helyeken akár naponta is indokolt lehet.

A maximális higiénia érdekében a porszívó szűrőrendszerét is rendszeresen ellenőrizni, illetve cserélni kell. Ezzel a lépéssel ugyanis jelentősen csökkenthető az allergiát okozó por, kórokozók és atkaürülék mennyisége a levegőben, ami biztosítja, hogy Ön és alkalmazottai egészségesek maradjanak, miközben az irodai szőnyegek is makulátlanul tiszták lehetnek.

Cselekedjen gyorsan

Minden munkahelyen történhetnek balesetek. Ha azonban felkészülnek rá és a amikor az üdítő a szőnyegre ömlik vagy ketchup lecsöppen és gyorsan cselekednek, a szőnyeg nem marad tartósan foltos vagy sérült. 

Nem csak a papírtörlőt és néhány tisztítószert kell kéznél tartania kisebb balesetek esetére, hanem egy felkészült takarító céget is érdemes készenlétben tartania az olyan makacs szennyeződések és foltok eltávolítására, amelyekre a munkatársak és a helyi takarító személyzet nincs felkészülve. 

Egy profi takarító cég ugyanis rendelkezik minden szükséges termékkel, illetve kellékkel és a szükséges szaktudással ahhoz, hogy a legextrémebb esetekben is gyorsan és hatékonyan helytálljon.

A Tarcsai-Service Kft. már több, mint 10 éve kínál professzionális takarítás szolgáltatást a vállalkozások számára, elsősorban Kistarcsa, Nagytarcsa és vonzáskörzetükben, illetve igény esetén más településeken is.

AJÁNLATOT KÉREK>>

Hasonló bejegyzések

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás számos felületről képes eltüntetni olyan szennyeződéseket, amelyeket más módon lehetetlen lenne. De mielőtt önállóan nekilát a munkahelyén a nagynyomású vizes takarításnak érdemes néhány részletet tisztázni.>>> Mi az a...

A takarítókkal szembeni tévhitek

A takarítókkal szembeni tévhitek

Minden munkával szemben kialakultak már bizonyos sztereotípiái és tévhitek, például az, hogy egy autószerelő csak férfi, a takarítók pedig csak nők lehetnek. Pedig ez ma már egyáltalán nincs így. Most porba hullanak az utolsó előítélet morzsák is. 🙂 Íme az igazság a...

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Egy alkalmazott átlagosan 7-8 órát tölt az irodában, ami 1 év alatt több mint 1700 órát jelent. Ez pedig azt jelenti, hogy ennek a területnek tisztának és rendezettnek kell lennie. Ellenkező esetben az érintett munkatárs kevésbé lesz hatékony a munkájában, ráadásul,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük