Hogyan tartható tisztán és barátságosan a recepció?

0 hozzászólás

Amikor üzleti tevékenységet folytat, és professzionális szolgáltatásokat kínál a nyilvánosság számára, fontos a jó hírnév megerősítése és megteremtése. Ebben nyújthat kiváló segítséget, ha rendezett és hívogató recepciót tart fenn.>>> 

A tiszta recepciós pult az első lépés

Ha jobban belegondol, a tiszta recepciós pult az első dolog, amit az ügyfelek és a potenciális ügyfelek látni fognak. Tehát ez az, amiről első körben megítélhetik az Ön vállalkozását. Lényegében a recepciós pult váltja ki az első benyomást az újonnan érkezőkből. 

Amíg a piszkos és ápolatlan fogadóterület rendezetlennek és kontraproduktívnak tűnik, a tiszta és vonzó recepció meg fogja győzni az ügyfeleket arról, hogy vállalkozása nem csak szervezett, hanem professzionális, és készen áll arra, hogy megfelelően kiszolgálja őket.

A helyes első benyomás kialakítása érdekében kövesse az alábbi hasznos tippeket, hogy minden esetben tiszta, professzionális, barátságos és nívós megjelenést garantáljon.

A folyamatos levegőtisztítás elengedhetetlen

Semmi sem tántoríthatja el ügyfeleit és potenciális ügyfeleit attól, hogy meglátogassák irodáját, mint az állott levegő és a rossz szagok a recepción. Sok ügyfél azonnal sarkon fordul, ha kellemetlen szagot érez. Ezért is kiemelten fontos, hogy a fogadó helyiségben friss illat legyen.

Hogyan érhető el? Például a következő tippek alkalmazásával:

  • Soha ne engedje, hogy a recepciós vagy más munkatársak étkezzenek az ügyfelek által látogatható területeken, így tehát a fogadóhelyiségben se tegyék.
  • A szemetet naponta vigyék ki.
  • Ha biztosra szeretne menni és fel szeretne készülni minden eshetőségre, érdemes továbbá néhány természetes légfrissítésre alkalmas illóolajat párologtatni vagy kellemes illatú potpourrit helyezni egy szép tálba.
  • Továbbá, használjanak légtisztító berendezést, ami legyen állandóan bekapcsolt állapotban, vagy, ha a kinti hőmérséklet engedi, tartsák nyitva az ablakot a szabad levegőáramlás érdekében.
  • A légtechnika takarításáról se feledkezzenek meg, amit bízzanak felkészült szakemberekre. 

A tisztaság fél egészség

A tiszta és rendezett padló sokat elárul egy cégről, illetve üzletről. A padló és a dísztárgyak alapos megtisztítása tiszta, rendezett érzetet kelt a szemlélődőben.

Ezért tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az irodai környezet és így a recepció is folyamatosan rendezett és tiszta legyen, még akkor is, ha pl. a padló- és szőnyegtisztításhoz professzionális segítségre van szükség. 

A recepciós pult környéke általában gyakoribb odafigyelést igényel, mivel a legtöbb ember itt jön ki és be, akarva-akaratlanul is nyomokat hagyva maga után (különösen csapadékos napokon). Erre figyelnie kell, különösen télen, amikor az utcákat ellepi a hó és sár. 

Ne feledje, hogy azt szeretné, ha ügyfelei kellemes élményekben részesüljenek, amikor meglátogatják irodáját, tartsa frissen és tisztán az irodáját. Ha ehhez profi segítségre van szüksége, kérjen ajánlatot a Tarcsai-Service Kft-től!

AJÁNLATOT KÉREK>>

Hasonló bejegyzések

A rendszeres ablaktisztítás egészségügyi előnyei

A rendszeres ablaktisztítás egészségügyi előnyei

Megérkezett az ősz, szürkébbé válnak a nappalok, így minden apró lépés segíthet abban, hogy jobb kedvünk legyen. Az egyik ilyen, hogy ha kristálytiszta ablakokon keresztül nézhetünk ki az irodából vagy az üzemből. Ehhez azonban rendszeres ablaktisztításra van szükség,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük