Amikor üzleti tevékenységet folytat, és professzionális szolgáltatásokat kínál a nyilvánosság számára, fontos a jó hírnév megerősítése és megteremtése. Ebben nyújthat kiváló segítséget, ha rendezett és hívogató recepciót tart fenn.>>>
A tiszta recepciós pult az első lépés
Ha jobban belegondol, a tiszta recepciós pult az első dolog, amit az ügyfelek és a potenciális ügyfelek látni fognak. Tehát ez az, amiről első körben megítélhetik az Ön vállalkozását. Lényegében a recepciós pult váltja ki az első benyomást az újonnan érkezőkből.
Amíg a piszkos és ápolatlan fogadóterület rendezetlennek és kontraproduktívnak tűnik, a tiszta és vonzó recepció meg fogja győzni az ügyfeleket arról, hogy vállalkozása nem csak szervezett, hanem professzionális, és készen áll arra, hogy megfelelően kiszolgálja őket.
A helyes első benyomás kialakítása érdekében kövesse az alábbi hasznos tippeket, hogy minden esetben tiszta, professzionális, barátságos és nívós megjelenést garantáljon.
A folyamatos levegőtisztítás elengedhetetlen
Semmi sem tántoríthatja el ügyfeleit és potenciális ügyfeleit attól, hogy meglátogassák irodáját, mint az állott levegő és a rossz szagok a recepción. Sok ügyfél azonnal sarkon fordul, ha kellemetlen szagot érez. Ezért is kiemelten fontos, hogy a fogadó helyiségben friss illat legyen.
Hogyan érhető el? Például a következő tippek alkalmazásával:
- Soha ne engedje, hogy a recepciós vagy más munkatársak étkezzenek az ügyfelek által látogatható területeken, így tehát a fogadóhelyiségben se tegyék.
- A szemetet naponta vigyék ki.
- Ha biztosra szeretne menni és fel szeretne készülni minden eshetőségre, érdemes továbbá néhány természetes légfrissítésre alkalmas illóolajat párologtatni vagy kellemes illatú potpourrit helyezni egy szép tálba.
- Továbbá, használjanak légtisztító berendezést, ami legyen állandóan bekapcsolt állapotban, vagy, ha a kinti hőmérséklet engedi, tartsák nyitva az ablakot a szabad levegőáramlás érdekében.
- A légtechnika takarításáról se feledkezzenek meg, amit bízzanak felkészült szakemberekre.
A tisztaság fél egészség
A tiszta és rendezett padló sokat elárul egy cégről, illetve üzletről. A padló és a dísztárgyak alapos megtisztítása tiszta, rendezett érzetet kelt a szemlélődőben.
Ezért tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az irodai környezet és így a recepció is folyamatosan rendezett és tiszta legyen, még akkor is, ha pl. a padló- és szőnyegtisztításhoz professzionális segítségre van szükség.
A recepciós pult környéke általában gyakoribb odafigyelést igényel, mivel a legtöbb ember itt jön ki és be, akarva-akaratlanul is nyomokat hagyva maga után (különösen csapadékos napokon). Erre figyelnie kell, különösen télen, amikor az utcákat ellepi a hó és sár.
Ne feledje, hogy azt szeretné, ha ügyfelei kellemes élményekben részesüljenek, amikor meglátogatják irodáját, tartsa frissen és tisztán az irodáját. Ha ehhez profi segítségre van szüksége, kérjen ajánlatot a Tarcsai-Service Kft-től!
0 hozzászólás