Hogyan tartható tisztán és barátságosan a recepció?

0 hozzászólás

Amikor üzleti tevékenységet folytat, és professzionális szolgáltatásokat kínál a nyilvánosság számára, fontos a jó hírnév megerősítése és megteremtése. Ebben nyújthat kiváló segítséget, ha rendezett és hívogató recepciót tart fenn.>>> 

A tiszta recepciós pult az első lépés

Ha jobban belegondol, a tiszta recepciós pult az első dolog, amit az ügyfelek és a potenciális ügyfelek látni fognak. Tehát ez az, amiről első körben megítélhetik az Ön vállalkozását. Lényegében a recepciós pult váltja ki az első benyomást az újonnan érkezőkből. 

Amíg a piszkos és ápolatlan fogadóterület rendezetlennek és kontraproduktívnak tűnik, a tiszta és vonzó recepció meg fogja győzni az ügyfeleket arról, hogy vállalkozása nem csak szervezett, hanem professzionális, és készen áll arra, hogy megfelelően kiszolgálja őket.

A helyes első benyomás kialakítása érdekében kövesse az alábbi hasznos tippeket, hogy minden esetben tiszta, professzionális, barátságos és nívós megjelenést garantáljon.

A folyamatos levegőtisztítás elengedhetetlen

Semmi sem tántoríthatja el ügyfeleit és potenciális ügyfeleit attól, hogy meglátogassák irodáját, mint az állott levegő és a rossz szagok a recepción. Sok ügyfél azonnal sarkon fordul, ha kellemetlen szagot érez. Ezért is kiemelten fontos, hogy a fogadó helyiségben friss illat legyen.

Hogyan érhető el? Például a következő tippek alkalmazásával:

  • Soha ne engedje, hogy a recepciós vagy más munkatársak étkezzenek az ügyfelek által látogatható területeken, így tehát a fogadóhelyiségben se tegyék.
  • A szemetet naponta vigyék ki.
  • Ha biztosra szeretne menni és fel szeretne készülni minden eshetőségre, érdemes továbbá néhány természetes légfrissítésre alkalmas illóolajat párologtatni vagy kellemes illatú potpourrit helyezni egy szép tálba.
  • Továbbá, használjanak légtisztító berendezést, ami legyen állandóan bekapcsolt állapotban, vagy, ha a kinti hőmérséklet engedi, tartsák nyitva az ablakot a szabad levegőáramlás érdekében.
  • A légtechnika takarításáról se feledkezzenek meg, amit bízzanak felkészült szakemberekre. 

A tisztaság fél egészség

A tiszta és rendezett padló sokat elárul egy cégről, illetve üzletről. A padló és a dísztárgyak alapos megtisztítása tiszta, rendezett érzetet kelt a szemlélődőben.

Ezért tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az irodai környezet és így a recepció is folyamatosan rendezett és tiszta legyen, még akkor is, ha pl. a padló- és szőnyegtisztításhoz professzionális segítségre van szükség. 

A recepciós pult környéke általában gyakoribb odafigyelést igényel, mivel a legtöbb ember itt jön ki és be, akarva-akaratlanul is nyomokat hagyva maga után (különösen csapadékos napokon). Erre figyelnie kell, különösen télen, amikor az utcákat ellepi a hó és sár. 

Ne feledje, hogy azt szeretné, ha ügyfelei kellemes élményekben részesüljenek, amikor meglátogatják irodáját, tartsa frissen és tisztán az irodáját. Ha ehhez profi segítségre van szüksége, kérjen ajánlatot a Tarcsai-Service Kft-től!

AJÁNLATOT KÉREK>>

Hasonló bejegyzések

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás előnyei és buktatói

A nagynyomású vizes takarítás számos felületről képes eltüntetni olyan szennyeződéseket, amelyeket más módon lehetetlen lenne. De mielőtt önállóan nekilát a munkahelyén a nagynyomású vizes takarításnak érdemes néhány részletet tisztázni.>>> Mi az a...

A takarítókkal szembeni tévhitek

A takarítókkal szembeni tévhitek

Minden munkával szemben kialakultak már bizonyos sztereotípiái és tévhitek, például az, hogy egy autószerelő csak férfi, a takarítók pedig csak nők lehetnek. Pedig ez ma már egyáltalán nincs így. Most porba hullanak az utolsó előítélet morzsák is. 🙂 Íme az igazság a...

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Hogyan garantálható folyamatosan az irodai tisztaság?

Egy alkalmazott átlagosan 7-8 órát tölt az irodában, ami 1 év alatt több mint 1700 órát jelent. Ez pedig azt jelenti, hogy ennek a területnek tisztának és rendezettnek kell lennie. Ellenkező esetben az érintett munkatárs kevésbé lesz hatékony a munkájában, ráadásul,...

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük