Bármilyen vállalat számára előnyös lehet a profi takarítási szolgáltatás, kiváltképp akkor, ha gyakran látogatják az üzleti partnerei, vagy történetesen egy kirakattal rendelkező üzlethelyiséget üzemeltet.
Az első benyomás ugyanis döntő fontosságú és az üzlet, iroda, telephely vagy üzem megjelenése erősen befolyásolhatja, és befolyásolja is az Ön cégéről kialakult képet.>>>
Profi takarítási szolgáltatás kontra munkahelyi takarítás
Tényleg igénybe kell vennem profi takarítási szolgáltatást, nem elég, ha a munkatársak felsepernek és felmosnak a munkaidő után? – merülhet fel Önben a kérdés.
De egy pillanatra gondoljon bele a szituációba: Ön bemegy egy irodaházba vagy egy üzembe, esetleg egy bemutatóterembe, ahol nem alkalmaznak profi takarítókat és bár a hely az első látásra tisztának látszik, valahogy mégsem érzi komfortosan magát ott. Ugye, Ön is érezte már magát kényelmetlenül hasonló helyzetben?
Nos, ezzel az Ön üzletfelei és vásárlói is így vannak. Abban is bizonyára egyetértünk, hogy egy ilyen környezetben rendkívül nehéz meggyőzni az ügyfeleket és partnereket a vásárlásról, illetve együttműködésről. Arról nem is beszélve, hogy a tisztaság hiánya a munkatársak teljesítményére is negatív hatással van.
Érdekli, hogy mit nyerhet azzal, ha a takarítással járó feladatokat profikra bízza? Íme:
- Az Ön alkalmazottai nem a takarítás szakértői
Hacsak nem egy takarító vállalkozást üzemeltet, akkor az alkalmazottak kiválasztásánál valószínűleg nem az a fő szempont, hogy milyen jól tudnak takarítani. Az ügyfélszolgálati készségek, értékesítési képességek, műszaki ismeretek és termékismeretek vagy a munkabírás sokkal többet nyom a latban, nem igaz?
Ez persze nem jelenti azt, hogy az Ön munkatársai ne tudnának rendet tenni vagy tisztességesen felseperni a padlót. Inkább azt jelenti, hogy az idejüket érdemes inkább azzal tölteni, amire felvették őket. Mindeközben a profi takarítási szolgáltatást kínáló, képzett és megfelelő eszközökkel rendelkező takarítók nagyságrendekkel hatékonyabban tüntetik el a különböző szennyeződéseket.
- A takarítás időt vesz el más feladatoktól
Nincs abban semmi rossz, ha megkéri az alkalmazottait, hogy takarítsanak a munkaállomásuk körül. A tisztaság kultúrájának meghonosítása elősegítheti a biztonságos és egészséges munkakörnyezet kialakítását. Ez egy jó módja annak is, hogy megerősítse a munkatársakban a vállalat iránti tulajdonosi érzést (“Gondoskodj arról, ami a tiéd”).
Azonban nem várhatja el tőlük, hogy saját munkájuk mellett teljes munkaidős takarítási feladatokat is végezzenek. Ez értékes időt vesz el a könyveléstől, az ügyfélszolgálattól, az értékesítéstől, termeléstől és más fontos feladatoktól.
Ami persze nem jelenti azt, hogy a takarítás nem fontos. De a munkatársakat a sajátos készségeik miatt vette fel – ami nem a takarításról szól.
Hagyja tehát, hogy a szakemberek végezzék el ezt a feladatot, hogy mindenki más koncentrálhasson a sajátjára és produktívabb legyen,azaz hozzájárulhasson a munkahelye sikeréhez.
- Önnek fontos az alkalmazottak egészsége és biztonsága
Tulajdonosként az Ön egyik feladata, hogy biztonságos és egészséges munkahelyet biztosítson az alkalmazottai számára. Ennek elengedhetetlen részét képezi a tisztaság. Ez azonban nem csupán a megfelelésről szól. Ez a vállalkozás sikerének alapja is.
Az elmúlt évek során számos tanulmány bizonyította, hogy a tisztaságnak kiemelt szerepe van az alkalmazottak közérzetére és termelékenységére.
Az egészséges, hatékony, elégedett és motivált munkatársakkal az Ön cége is folyamatosan fejlődhet és növekedhet.
A tiszta munkaterületek jobban elősegítik a jó mentális egészséget is és jó benyomást kelthetnek a partnerekben és ügyfelekben egyaránt.
A profi takarítási szolgáltatás mindezt biztosíthatja Önnek. Épp ilyen takarító vállalkozást keres? Kérjen ajánlatot itt.>>>
0 hozzászólás